Assalamualaikum -- Ohh hello dear :)terima kasih jejak kaki :) kalau tak suka boleh jalan laju sikit . bye :D <3

Sunday 18 December 2011

errr tak tahu nak letak tajuk apa :D

assalamualaikum and hello :)

awal bangun hari nih walaupun tidur punya lambat :) hebat !
okey hari nih bukan nak cakap pasal bangun awal bangun lambat 
kita cerita pasal ... pasal ... entah baca je laa erk ? ckckckck !


dulu sebelum aku sedari kewujudan FACEBOOK , aku selalu main MYSPACE jee :) aku takde internet so kalau nak upload gambar ke hape ke mintak tolong kawan --'
k aku tahu perangai aku agak lakhanat dan keji tak tahu malu . cis !
bila ingat balik rasa macam shilaka pulak ! $%^&*($%^* !

kalau satu dua gambar takpe , nih banyak taww . fuhh malu laa ingat balik --'
kawan aku pulak ileek je terima tawaran keja tak berbayar tuh . HAHA
ish ish cuba lah bantah . aku tak marah pon wei , ckckckck !


sampai kadang kadang kawan aku membawa berita yang berbaur


-  elya semalam aku on MYSPACE kau , ada orang add laa ramai wooo

-  elya semalam ada orang hantar komen , hensem kot 

-  elya semalam ......

-  elya semalam ..............


dan berikutnya .... aku pon tak kisah lah kengkawan aku pegang password aku
yelah kawan aku bukan jahat pon nak hack ke update status lucah ke hape ke kan . 
diorang semua baik hati macam pari pari syurga . * ada yang kembang tak ?



lepas aku dah ada internet aku pon mengila lah online sampai pagi 
kalau tak tidor dah tak jadi hal dah , takpe mase goe boleh tidur . hehehe
makin lama makin tak de orang dekat  myspace , 
bila tanya kengkawan diorang mesti jawab

 ' alahhh malas lah online MYSPACE , FACBOOK lagi best :)


kat sekolah pon diorang asyik cakap ' like post , like gambar , blablabla
aku diam jelahh yelahh takkan nak nyampukkan ?
memulakan aku ingat diorang cakap light (lampu) , aku malu nak tanya benda betol
aku diam jelahh , rupenyee like (suka ) . 
kalau laa aku tanya like , lampu  ? fuhhhh mesti dah berderai hilai tawa kengkawan aku --'
nasib baek laa aku nih geti control cun buat buat pandai . teruk perangai  -..- 



lama kelamaan dah takde lagi budak hensem dok add aku kat MS
abang rambut belang belang hijau purple akak baju senget sebelah pon senyap je
k ketika itu aku pon melangkah ke google , jejari ku pantas menaip FACEBOOK
daftarkan diri di situuu yeaaahhhh boleh start main XD



kini , aku dah bosan dengan FACEBOOK , ada benda lain boleh main tak ? 


# timeline tuh kalau kemaskan sikit wall dah lawa dah sebab boleh letak header :)