Assalamualaikum -- Ohh hello dear :)terima kasih jejak kaki :) kalau tak suka boleh jalan laju sikit . bye :D <3

Saturday 24 March 2012

cuti cuti MALAYSIA :D

Assalamualaikum and Heloo


Haaaaaiii   Eberibodyyyyy  !!!

Gila rindu setengah mati nak dancing-dancing kat blog nih woiiii .
Sekarang dah tak actip dah bebeloging .
Maklumlah aku kan macam Perdana Menteri . Semua orang cari aku .
 Semua orang nak interbiu . Wkwkwkwk  . Tak tak . Gegurau je .
 Aku busy tusyen . Sekolah . Jaga anak .... Kucing .
Yang tengah nenangis rindu aku tu . Jangan nangis . Aku ada . * kesat air mata :D

Hari nih aku nak buat laporan pasal Cutiiii - cutiiiiii Malaysiaaaaaa .
Cuti sekolah ritu aku gi Cameron Highland . Haaa aku tahu lambat apdet .
Soriiiiii kan aku BUSY ! Strawberi pun kecut duduk dalam Peti Ais .
Tak tahan sejuk katanya .


Entry kali nih bergambar . Maklumlah setiap gambar kan ada laguuu * ayat showing *
Ohh nak bagitahu aku muntah semasa balik , tidooo lena berkeruh semasa pergi .


daannnnn pada hari ni aku dapat tayang satu gambar jeee . yang lain tunggguuuu .
internet aku semput hari nih . 3 jam aku tunggu dia nak upload semua . Fakkitttttt !







byeeeeeeeeeeeeeee . joommm makan laparrrrr !



Ohhh ohhhh hari nih ada dua orang cakap aku dah gemok . aaa fakitttt !
Tahukan anda gemok itu COMEL ? kbye !


ehemmm apdet plishhh . no caption taw . malas !








  
pelissss dont try this .
(18sx)























jeng jeng jeng .
photo of the week !