Assalamualaikum -- Ohh hello dear :)terima kasih jejak kaki :) kalau tak suka boleh jalan laju sikit . bye :D <3

Wednesday 28 December 2011

dinner with 3 amanah :)

assalamualaikum and hello :)


lepas beberapa bulan mengidam nak makan dekat redwok , akhirnya  hasrat aku tercapai
yes ! yes ! yes ! dapat jugak aku makan dekat restoren meletopp bom bom tuh !

dulu aku ajak budak kelas aku berbuka dekat situ , penuh pulak .
mana tak nye esok nak pergi hari nih baru aku terhengeh hengeh nak booking .
memang penuh aa cerita dia . hihi

terima kaseh kepada yang memeriahkan makan malam tersebut ,
seriusly wehhh , tu makan malam yang paling best selain LIC dinner .
korang sungguh sporting taw . gelak-gelak sama sama . makan sama sama .
semuanya sama - sama laah . aku rasa macam tak nak balik je weh !


memetik kata  kata fazim ahmad :

" nak duduk situ sampaii pukul 12 , boleh supper sekali "


Kalau boleh memang aku nak pon . gila makan sampai puas tuh !
harga pon asyiiiikkkkkkk , makan pon sedap :)


ayat yang asyik bermain di bibir aku :

" dorang nih amik bergelen gelen , kang tak habes kena bayar ! "


kalau nak tahu budak lelaki amik makanan banyak gila !
yang perempuan semata bangun amik pinggan :)
ohhh tak tak , farah dengan qila bangun amik makanan ,
diorang tu gelojoh ! aku tak , aku calm and chill !

# peliishh jaangan serang aku farahqila :D


balik tadi bapak aku tak habes bebel bebel dalam kereta .
mesti yuyun dengan aiman bosan --'
aiman melayan pulak bapak aku merepek . hadoi ~
sorry yuyun , aiman . bapak aku memang cenggitu -..-


balik je aku terus online , mana tahu qila laju laju opload gambar .
gelojoh betol aku . adibah je opload . laju betol kau adibah !
tapi sayang aku tak dapat tengok ! fuuuuufahhh !


#nah dah update baru , hadap aa muka gemok si elya tuh :)




tak gelojoh pulak haih diorang nih
tercekik kang satu hal pulak kau kena pelok ketat2
ecehhhhhh !


tu tu pak ustaz tengah cerita ape tah kat belakang tuh ha 


rushdan sebok belek camera orang
puihhhh


dua dua gemok
dua dua comeeeell !


makan besar kita woi !



QEF <3





 suka gila gambar nih <3



 ni pon , nampak meriah sangat <3


takyah berlagak pro pegang chopstick bang
hakikatnya korang tu tercampak campak jugak chopstick ke lantai 



.
.
.
.
.


berterima kaseh laa kepada kawan kau dua orang nih haa


gemok  : pencadang makan malam
kurus  :  pengurus setia makan malam 


aksi yang sempat dirakam
.
.
.
.
.




dicilok dari album dibah dan qila :)


pssttttt / bakal merindui syiera :(


NOTA KAKI

kenapa abang yang ngorat tuh tak mintak nombor :(
aaahhh takde jodoh kot
HAHA