Assalamualaikum -- Ohh hello dear :)terima kasih jejak kaki :) kalau tak suka boleh jalan laju sikit . bye :D <3

Monday 2 January 2012

holiday :)

assalamualaikum and hye :)


yaww selamat tahun baru weh :)
malam tahun baru hari tuh aku lepak lexis , PD .
ajak yuyun join sekali , kalau aku sorang je yang pergi
memang nganga je aa aku keseorangan . ada kawan best sikit :)



sesampai je e xcited nak mampos amik gambar 





pemandangan luar tingkap :)



bawah tu air laut , sanggop baring kat lantai tau .
hari ke berapa tah nampak sotong jalan jalan dekat situ 
comel je sotong tuh  makan roti :)



.
.
.




aku tak sangka PD ada tempat seindah nih 
ala ala pulau gitu 
belakang aku tu jambatan nak ke pulau tersebut
yang pergi situ semua pakat pakat gantung DSLR kat leher
segan lah nak pergi aku tangkap gambar guna fone je kot -..-





dah cukup gemok aku rasa -..-






 masa malam new year , sekali banyak bunga api naek
lepas kiri , kanan pulak . lepas tu hotel aku pulak bakar  . lama gila wooiiii ! 
bunga api dekat tv dah habes  dekat PD masih kebom kebom lagi  .
tapi memang syokkk habesss ! hotel sebelah dok nyanyi nyanyi !
aku joget je dengan mak aku dekat beranda tuh , orang dekat pantai yang
ada DSLR lens mikro entah entah dok zoom gambar aku , ceeehhh ! 





aku asyik excident je main benda nih
malu sial , yuyun hebat dari aku
balek chalet asyik kena perli 
memanggg taaakkkk aa !
.
.
.
.




gambar paling terpffftttt !




ibu abah :)



welcome 2012 :)



aku sempat jugak shoot gambar awan 
lawa kot awan time nih !






pstttt / gambar banyak sebenarnya . aku malas nak opload . lama sial !


NOTA KAKI

jenguk jenguk blog orang
jumpa entry pasal universal studio !
bapak best sial !