Assalamualaikum -- Ohh hello dear :)terima kasih jejak kaki :) kalau tak suka boleh jalan laju sikit . bye :D <3

Saturday 4 February 2012

takda tajuk . sorrry .

assalamualaikum and hello

Gua mintak maaf laa  takda masa nak santap korang dengan post gua .
Lama betol gua rasa gua tak hapdet blog usang gua .
Gua busy sejak bermulanya 2012 , semangat belajar gua semakin meningkat .
Gua dapat rasakan semangat nih mampu bertahan sekejap je . Muahaha :D


Oh sebelum gua teruskan cerita gua , mohon maaf guna GUA LU . Rasa nak jadi gangter kejap .
Jangan gentar , gua baik , jujur tak kaki kencing orang * GUA tengah kencing lu orang nih :)

Orait gua sambung , gua dah makin serasi dengan 4 Nurani . Diorang cool jugaklah .
Boleh buat kawan gelak , tapi gua takde kawan untuk buat sesi karoke bersama lagi .
Untuk pembelajaran , apa yang gua rasa sekarang , gua seronok belajar sains pure :)
So far so good laa . * GUA speaking ke sekarang nih . sorry :)


Belajar Add math gua boleh senyum lagi .  Sebab baru warm up subjek .
tak tahulah masa depan nanti gua pengsan belajar add math ke apa . takpe , Pelan pelan kayuh :)
Bulan nih gua dah start tusyen . Dan ...  untuk kali kedua , So far so good laa .
Gua amik kelas science je . yang lain tu tunggu dulu . Gua tengah kering -..-



Cikgu bio gua cool , hensem macam hero hindustan . Gua tertarik . Gua terpikat .


Cikgu add math gua muka gangster . First gua attend kelas gua rasa nak nangis .
Gua yang taiko besar nih pon cuak . Sumpah macam hero gangster cerita thamil .



Kenapa gua tahu muka hero tamil ? sebab gua suka tengok cerita tamil . Harap maklum :)
Oh dua dua indian . Pada pendapat gua , cikgu indian lagi best dari cikgu cina atau melayu .


Gua rindu rakan gosip gua . Akmal . Dulu gua hari hari gosip dengan dia .
Sekarang dia busy gua busy . Gua rasa macam nak set time je lepak makan makan dengan beliau .
Gua bukan cintan dekat beliau . Gua suka kawan dengan beliau . Dia pendengar masalah yang terbaik .
Kalau beliau baca blog gua . Mesti beliau menangis terharu gua mention nama dia . Ekekeke :D


Gua sedih rakan rakan lelaki gua nak pindah .
Kalau diorang pindah gua takde teman nak pergi makmal .
Dah takde orang nak kacau gua dalam kelas .
Nanti luorang pindah jangan lupa gua . Gua rindu lu orang .
tapikan ..  Gua rasa diorang kencing gua .
Celaka .



Gua rasa sampai sini jelah gua explain dekat lu orang pasal gua . Orait .
DEngan ingatan tulus ikhlas , gua show off gambar tembam gua .
Gua pasti ramai kat luar sane tengah rindu gua . HAHAHA .



orait gua out dulu . nak makan rangka ayam yang bapak gua beli :) yeah .