Assalamualaikum -- Ohh hello dear :)terima kasih jejak kaki :) kalau tak suka boleh jalan laju sikit . bye :D <3

Sunday 22 January 2012

semua nak pindah ! puihhh silakan !

assalamualaikum and hello :)


Okey gentle bosan weh -..- sumpah !
internet aku dah slow balek , best aku suka SANGAT . haaaii !
dua tiga hari je line laju , pastu hareeeeemmmmm !


hmmmm , kawan kawan aku semua pakat pakat nak pindah .
gila weh , sedih taw . kenapa taknak bagitahu doh korang buat rayuan :/
kalau aku tau macam nih , baek aku lari je ke sekolah rembau .
aku taknak pindah sebab tak rela nak tinggalkan korang .
macam macam benda aku pikir , sampai menangis nangis weh .
ye memang aku sangat semangat nak tinggalkan sekolah tuh .
Afiq pon cakap " kelas dah tak same buat apa nak stay situ lagi , tak best " !
Budak lelaki lain pon pakat pakat je buat rayuan ke teknik .


Aku tahu do korang tujuh lapan A , pandai kan :/
aku hujung tanduk je , tu po naseb je result tu . Gila down dooooo !!
SELAMAT BERPISAH . bye :'(


NOTA KAKI 

ada gambar nih , tapi tenet buat hal 2 jam aku tunggu loading .
FAKIT !