Assalamualaikum -- Ohh hello dear :)terima kasih jejak kaki :) kalau tak suka boleh jalan laju sikit . bye :D <3

Wednesday 6 June 2012

Andai itu takdirnya :')

Hai Handsome Hai Comel :')

Gila lama weh tak update pepanjaaaaaaaaaaaaaangggggggggg kat blog .
Ghindu rasanya , Haiyak . Nampak tak tajuk yang Sentap habes tuh .
Watlek . Nampak macam pasrah habes dah kan ?
Haaaaaa memang pon . Percaya tak kalau aku cakap semalam aku nangis kaw kaw punya ?
Kalau tak caya kena percaya jugak , Wuuuuuuuuuuuuu :3

I do no why , you make me cry . Ecececececececeh .
Okay ah okay kepada abang yang dekat perak dan adik yang dekat melaka tuh .
Ampun sesangat aku emo dengan korang .
Sebenarnya alasan yang berbunyi

Sebenarnya aku tension dengan jiran sebelah dia gaduh dengan bini dia
sebab bini dia suruh beli pampers jenama baby kiko tapi dia terbeli pampers jenama lain .

Tak wujup pon tahu . Aku cuma nak buat lawak supaya nampak macam yang aku
nih bukan dalam kepasrahan . Ahhhh gituuu paham tak ?
Tapi yang jadi persoalanya .........


Wujud ke pampers jenama baby kiko , Yang aku tahu Mamy poko ada ah .
K yang bab nih malu . Baru terperasan lepas dua jam balas text tuh --'
Sumpah malu weh sumpah . Jadah Haram -..-

Sumpah weh sumpah aku rasa macam Poreber Alone .
Aku rasa macam aku ni tak wujud di celah celah negara kota nih .

Salah aku jugak suka sangat stalk kau .
Salah aku jugak suka kat kau * sila jolok tekak 
Salah aku jugak kuat perasan 
Salah aku jugak
Salah aku jugak
Salah aku jugak
Eiiiiiiiiiiiiiiiiii semua salah aku . Kau je betol .
K sorry Emo datang lelebih . Fakit --'